perjantai 22. maaliskuuta 2013

Vihdoin!

Tätä postausta kirjoitan enemmän kuin mielelläni! Kuukauden päivät olen junnannut samassa painossa mikä on ollut erittäin turhauttavaa, mutta nyt saan raportoida jotain uutta nimittäin paino tänään tättärätää 67,9! Olen normaalipainossa (BMI 24,9 eli ylärajalla, mutta silti) ! Yksi etappi on taas menty eteenpäin. Viikko sitten paino 69 kg ja pienimmillään muutama viikko 68,9 kg ja nyt paino on nytkähtänyt alas viime viikosta 1,1 kg. Todella hyvä fiilis :)

Mitä sitten olen tehnyt tällä viikolla eritavoin. Olen ollut todella tarkka syömisistäni eli viisi kertaa päivässä (vaikkei edes nälkä ehdi aina) pieniä annoksia, joissa pääsääntöisesti jotain proteiinipitoista mukana. En myöskään ole syönyt klo 19 enää jälkeen mitään (vinkki ystävältä). Lisäksi olen tehnyt kaksi tehokasta kahvakuulatreeniä kotona, joista eilinen tuntuu nyt takareisissä. Miten mukava tunne onkaan ;) Myös "yksinhuoltaja"viikkonani on ollut hyötyliikuntani ilman autoa huipussaan.

Ihanaa viikonloppua ruudun sille puolen! :)

Kuva lainattu Pinterest.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätät kommenttia :)